Columbus om samarbejde

Camilla Grønnegaard, Management Assistent i den globale it-virksomhed Columbus, fortæller her kort om erfaringer fra deres store Summit i Berlin i 2019 med T4C som rejse- & eventbureau: 

 
  1. Hvad har I fået ud af at bruge en professionel rejsepartner frem for at arrangere turen selv?
    De største fordele var T4C’s erfaring med at arrangere store events, samt deres lokale kontakter og kendskab til hoteller, restauranter, muligheder for teambuilding events mv. i Berlin.
  2. Hvordan vil du karakterisere T4Cs tilstedeværelse under selve eksekveringen af turen?
    T4C var fleksible og tilgængelige og hele tiden klar til at udføre alle slags opgaver både før, og mens eventen stod på for at få det hele til at køre. De var hurtige til både at se og løse de små udfordringer, der opstod undervejs, og det var en fordel for Columbus kun at have én kontakt, som håndterede alle andre kontakter på hotel, restauranter mv.
  3. Hvad gav det til logistikken, at alle medarbejdere havde et individualiseret program på deres smartphone?
    Det individualiserede program på smartphones virkede meget professionelt, og det betød, at deltagerne hele tiden kunne se, hvor de skulle være henne til workshops, hvem de skulle være i grupper med osv. Og så sparede det os for en del mailkorrespondance med opdateringer samt print af programmer mv.