Referencer
ZEALAND PHARMA
Hvad giver det af resultater at have en rejsepartner med blik for detaljen – og hvordan skaber man også en god oplevelse anden gang, man er afsted?
Kan firmarejse nr. 2 tilføre virksomheden lige så meget værdi som den første? Og hvad betyder det at vælge en rejsepartner med blik for detaljen? Hør Zealand Pharma fortælle.
»Vi har fået et godt sammenhold og øget energiniveau efter rejsen til Sestriere, hvor vi var sammen i 3 dage. Vi arbejde, men havde også vældig meget sjov. Vi havde tid til at præsentere vores strategi, vi havde workshops omkring den nye strategi og vi havde en fantastisk ’celebration dinner’.
Vi har været rigtig tilfredse med T4C som arrangør. Det har været et smidigt og fleksibelt samarbejde og en stor succes. Vi har ganske enkelt ikke haft noget at klage over. «
Mats Blom, finansdirektør, Zealand Pharma
COLGATE-PALMOLIVE
”Stærke arrangementer og events, selvom det skal gå stærkt”
Colgate-Palmolive afholder hvert år en salgskonference for den danske del af virksomheden. Destinationen afhænger bl.a. det opnåede budget, men ønskerne er de samme: Det skal være et levende sted, let at komme til — og så skal det arrangeres i en fart.
Et arrangement for et firma på Colgate-Palmolives størrelse kræver noget for alle aldersgrupper. Men det kræver også hurtig planlægning, for salgskonferencen arrangeres først i det øjeblik, man kender det opnåede budget.
»Begge dele er gode grunde til, at vi benytter T4C,« forklarer country manager for Colgate-Palmolive, Bjarne Jensen: »T4C leverer en god kvalitet og er meget konsistente i deres levering.« Men også sikkerheden i at vælge en professionel firmarejsearrangør er en væsentlig faktor, mener han: »Vi har altid oplevet, at arrangementet forløber glat. Og hvis vi ønsker at foretage ændringer undervejs, er T4C gode til at imødekomme vores ønsker,« understreger Bjarne Jensen efter fire års godt samarbejde.
Bjarne Jensen, country manager
Spændende salgsmøde i Danmark
”Efter fire års samarbejde om firmarejser og events i udlandet, valgte vi at sætte et salgsmøde op et spændende sted Danmark – igen sammen med T4C.”
”Alle aktiviteter var målrettet vores firma, og de ønsker vi havde til dagen. Vi havde lanceret en ny skumsæbe og derfor ønskede vi bl.a. at skabe noget sjov omkring skum. Det blev til en refreshment-bar fyldt med skum, så man skulle igennem et skumbad for at få en forfriskning. Det virkede rigtig godt!”
”Vi har arbejdet sammen med T4C en del år efterhånden, og vi har aldrig oplevet, at de ikke har kunnet løse de opgaver, vi har stillet dem og tilmed på et meget højt niveau.”
”De stiller selv op på den destination, hvor eventen er og har det fulde ansvar for afviklingen af hele arrangementet. Og det er rigtig vigtigt, for så har jeg tid til at være sammen med mit team.”
Torben Hallengren, National Sales Manager
RENAULT DANMARK
Åbent samarbejde
Renault Danmark bruger incentiverejser til at give salgsorganisationen et boost af ny energi. T4C har arrangeret flere events og rejser sammen med Renault – senest en incentiverejse til Letland med 38 deltagere, som blandt andet var på en udfordrende 4-hjulstrækkertur i et gammelt militærterræn.
»Arrangementet i Riga blev modtaget rigtig godt. Det var første gang, vi rejste østpå, og det var med nogen skepsis, men al skepsis blev skudt til jorden af et rigtig veltilrettelagt arrangement og en god plan for hele eventen.
Turen til Riga betød rigtig meget for os. Det var første gang, vi havde taget nogle eftermarkedsfolk med, så det sociale i turen var ekstremt vigtigt, og det program, som var lagt, var en rigtig god forudsætning for, at det lykkedes for os.
Vores samarbejde med Tavel4Companies er et meget åbent samarbejde, og begge parter er klar over, at vi bliver nødt til at være fleksible og nogle gange må bøje nogle vandrør.
Jeg har udelukkende fået gode tilbagemeldinger på denne tur. Folk synes, at det var en stor oplevelse.
Tommy Holten, zone manager, Renault Danmark
HORTEN
”Det handler om tillid”
T4C har arrangeret årlige firmarejser for HORTEN siden 2008. Der er meget på spil, når virksomheden inviterer partnere, medarbejdere eller kunder på en rejse. Tid og penge er naturligvis væsentlige faktorer, men integritet og respekt for ønsker og værdier vejer også tungt. Disse ting arbejder T4C bevidst med.
»Vi arrangerer mange rejser, men det er ikke, hvad vi er sat i verden for. Vi er en advokatforretning og den er vi 100 % fokuseret på.
Vi ser Travel4Companies som en form for ’trusted advisor’, som vi har tillid til, og som kan hjælpe os med at få faglighed og fornøjelse til at gå op i en højere enhed.
Travel4Companies er gode til at tænke sig ind i de tanker vi har – forventningsafstemningen er ikke særlig svær – så det er en kombination af at bygge videre på en god tradition, og så altid med et tvist af noget nyt, men uden at det nye bevæger sig uden for målskiven.«
Klavs Gravesen, partner, HORTEN Advokatpartnerselskab
GLOBALCONNECT
Aldrig overladt til egne beslutninger
T4C har været professionel rejsepartner på en lang række arrangementer hos GlobalConnect. Fra incentiverejser for enkelte afdelinger til store temarejser for alle virksomhedens ansatte og ægtefæller. Når oplevelsen skal være total, kræver det et vågent øje på alle facetter af rejsen.
»Vi har valgt Travel4Companies som samarbejdspartner, fordi de er ekseptionelt gode til detaljerne, de er ekseptionelt gode til at lytte og finde nålen i høstakken – nemlig vores mål med begivenheden. Med den detaljegrad, vi ønsker, er det ikke noget, vi kan gøre selv.
Vi har haft glæde af Travel4Companies allerede fra første færd og har oplevet et top professionelt, detaljeorienteret, lyttende, engageret og kreativt team. Både i den kreative fase, men også i leveringen. Vi har aldrig været overladt til egne beslutninger, men er altid i dialog med dem. De kommer med forslag, de løser problemer. De er der – 24-7! «
Jørn Grankvist, senior manager, corporate marketing, GlobalConnect
APPLICON
”Kreative løsninger til en bred målgruppe”
Unge og gamle, høje og smalle, jyder og sjællændere. I et firma med en bredspektret medarbejdersammensætning er det vigtigt at lægge et program, der tager hensyn til ethvert humør.
Konsulentvirksomheden Applicon har oplevet en stor vækst de senere år. Derfor er virksomhedens teambuilding vigtig, mener direktør, Jacob Mørck: »Rejserne med T4C skaber en god kultur i vores virksomhed, selvom vores konsulenter har mange forskellige opgaver og derfor sjældent mødes.«
Fremgangsmåden er enkel: Applicon fortæller ønskerne for turen, og T4C finder ud af, hvad der er muligt: »Af og til er der selvfølgelig noget, som ikke kan lade sig gøre, men de er super gode til at finde på gode alternativer,« forklarer Jacob Mørck tilfreds: »Så på spørgsmålet om han vil anbefale T4C til andre virksomheder, falder svaret prompte: »Vi har brugt T4C seks år i træk nu — det siger vist sig selv.«
Jacob Mørck, direktør
BAYER HEALTHCARE
”Styr på detaljerne og prisen”
Hvert år afholder Bayer Animal Health et kick-off-salgsmøde i udlandet. I år skulle rejsen gå til Ljubljana, og 3 forskellige arrangører kom med tilbud. Valget faldt på T4C. Blandt andet fordi de havde styr på alle detaljer og kunne levere til en god pris.
Når Bayer Animal Health tager på den årlige udlandsrejse, er programmet stramt: Møder, sightseeing og teambuilding fylder dagene fra morgen til aften. Det stiller krav til rejsearrangøren, der skal få det hele til at klappe.
»Jeg har prøvet at sidde med det selv, og der er så mange detaljer. Derfor skal dem, man arbejder sammen med virkelig være detaljeorienterede. Og det er T4C,« fortæller Elisabeth Lundström, der er Nordic Executive Assistant i Bayer Animal Health.
Ud over at have styr på detaljerne gav T4C også en rigtig god pris, hvilket ifølge Elisabeth Lundström spillede en stor rolle i valget af dem som arrangør: »Jeg følte virkelig, at prisen var gennemskuelig. Og det betyder meget for mig.«
Elisabeth Lundström, Nordic Executive Assistant
AASTRA TELECOM
”I udviser super fleksibilitet og service”
”Tilbagemeldigen har forhåbentlig været værd at vente på, for alt spillede max! Alle, både mine Aastra folk samt gæster, der var med, har været ovenud tilfredse. Super professionelt arrangement er bare en enkelt af de umiddelbare tilbagemeldinger.
En af gæsterne, Torben Rune, Adm. direktør ved Netplan, der har rejst med alverdens store selskaber og er blevet fløjet rundt i privat jet osv. osv. var simpelthen så begejstret og sagde, at han aldrig havde deltaget på en tur hvor alt bare klappede så fint og professionelt. Og ja, jeg kunne blive ved…
Så klap jer selv på skulderen!!
Her fra min pind kan jeg nærmest også kun gentage, hvad jeg har sagt i forbindelse med tidligere arrangementer: Det har været en fornøjelse! I udviser super- fleksibilitet og service og jeg håber bestemt ikke det er sidste gang, at vi har været på tur med jer!”
Heidi Wrist-Elkjær / Marketing & Communication
ARROW ECS
”Den mest populære konferencerejse”
En konferencerejse-pakke skal helst være attraktiv for så mange som muligt. T4C sammensatte en spændende rejsepakke for Arrow ECS, hvilket fik deltagerantallet op fra normalt 20-25 tilmeldte til hele 54 deltagere fra forskellige virksomheder.
»På vores tur til Barcelona var en af hovedbegivenhederne et match-race, hvor vi var ude i ni både, som vi havde sponsorer på, med fem personer i hver båd, som så skulle lære at styre de her både.
Det var rigtig godt arrangeret og en virkelig god event, som folk har snakket rigtig meget om efterfølgende, så det er vi superglade for. Jeg ville ikke selv have kunne arrangere det. Her er det vigtigt, at der er andre, som tager hånd om det og får fundet på sådan nogle gode aktiviteter.
Jeg kunne sagtens forestille mig at arbejde sammen med T4C igen og vil også klart anbefale dem til andre.«
Annette Jakobsen, Business Unit Manager, ARROW
»Når jeg skal arrangere en firmarejse, så er det allervigtigst for mig, at min samarbejdspartner tager kontrol over hele den samlede pakke. «
Bettina Stecher, marketing project manager, ARROW
LEASEPLAN
”Velorganiseret fra start til slut”
”Det er et kæmpe ansvar at sende 50 medarbejdere af sted. Men jeg var ikke et øjeblik nervøs.” Sådan lyder konklusionen oven på Leaseplans samarbejde med T4C.
Når det går godt, skal medarbejderne belønnes. Så i 2008 sendte Leaseplan sine medarbejdere til Wien på en teambuildingtur. Destinationen var bestemt på forhånd, og i samråd med T4C håndplukkede Leaseplan hotel, restauranter og aktiviteter.
”Vi havde en rigtig god dialog. T4C lyttede til vores ønsker og opfyldte dem, så det blev et særdeles vellykket arrangement,” fortæller storkundechef Jan Fiskbæk fra Leaseplan:
”Under rejsen deltog den person fra T4C, vi havde haft hele den indledende dialog med, som projektkoordinator og sparringspartner. Man føler virkelig, at ens firmarejse er det eneste projekt, de koncentrerer sig om.”
Jan Fiskbæk, storkundechef
ACTIVCARE
”Investering i arbejdsglæde og samarbejde”
Hvert år i december måned tager virksomheden på en overraskelsestur i en weekend. Medarbejderne kender ikke destinationen eller aktiviteterne, som afsløres undervejs. Det handler i høj grad om medarbejdertrivsel og om at mødes på tværs af afdelinger og teambuilde.
»Der foregår en ren gættekonkurrence i tiden op til turen, hvor alle medarbejdere snakker sammen om, hvor turen mon går hen i år. Allerede før afgang, er turen altså startet på arbejdspladsen, hvor man glæder sig i fællesskab, og den stemning smitter af på arbejdsglæden.«
»Det vigtigste for os er, at programmet glider uden forhindringer. Vores medarbejdere skal ikke bemærke det bagvedliggende, store koordineringsarbejde. Det skal bare køre, de skal forkæles og ikke tage stilling til praktiske detaljer. Og denne del løfter Travel4Companies til perfektion.«
Torben Evald, administrerende direktør, ActivCare
SEB ENSKILDA
”Når skirejsen ikke skal starte op ad bakke”
En skirejse for hele firmaet skal være sjov — også selvom man ikke er typen, der vover sig ud på de sneklædte pister. Med T4C har SEB Enskilda hvert år fået noget for enhver smag.
Syv år i træk har SEB Enskilda inviteret sine ansatte på teambuilding tur med T4C som arrangør. Og da man aldrig bare skal gentage en succes, har det været en udfordring at gøre hver tur bedre end året før.
”Vi stiller store krav til både hotelstandard, kvalitet af restauranter samt ski- og afterskiingfaciliteter. Vi er cirka 50 personer af sted hver gang, så der skal være noget for enhver smag – også for dem, som ikke står på ski.” forklarer eventkoordinator i SEB Enskilda, Marie Lyndrup. Og det plejer at lykkes, mener hun. Ekspertise og kendskab til mulighederne på destinationen er altså ifølge Marie Lyndrup en væsentlig bevæggrund til at vælge T4C:
”De kender vores krav og behov. Det sparer os for en masse arbejde, og turen ændrer sig ikke i forhold til vores ønsker.”
Marie Lyndrup, eventkoordinator
MERRILD
”Et overflødighedshorn af aktiviteter”
T4C tager kundernes ønsker seriøst. Så da Merrild Coffee Systems bad om en tur, der bød på både storby og natur, fik deltagerne nok at se til.
En kombination af storby og natur med fysiske udfordringer – sådan lød opskriften på Merrild Coffee Systems medarbejdertur. T4C brugte lang tid på at skræddersy det helt rigtige program, hvor et besøg i et naturreservat kombineret med to nætter i Barcelona gik op i en højere enhed. Og fysiske udfordringer var der nok af. Faktisk så mange, at nogle af deltagerne blev nødt til at kaste håndklædet i ringen:
”Heldigvis var T4C’s repræsentanter på stedet snarrådige og tilbød yoga til dem, der ikke kunne overskue trekkingen på dag to.” fortæller salgssekretær Jette B. Sørensen.
Den hurtige omstillingsevne gjorde den event-pakkede tur til en stor succes — og T4C’s partner på stedet klarede opgaven til UG.
Jette B. Sørensen, salgssekretær
JOBINDEX
”Det skal bare fungere”
Når budgetterne bliver nået, skal medarbejderne belønnes. Og så er det ikke ligegyldigt, hvordan arrangementet løber af stablen. Jobindex har fem år i træk søgt uden for de danske grænser for at belønne og forkæle deres medarbejdere lidt ekstra i forbindelse med julefrokosten. Men firmature af den størrelse sætter logistikken på en hård prøve:
”Der er altid nogle ansatte, som skifter mening eller skal have ændret deres billet i sidste øjeblik. T4C er specialiserede i netop firmarejser, så de er vant til at tage sig af alle de uundgåelige udfordringer,” forklarer Kaare Danielsen, direktør hos Jobindex og uddyber: ”Når man først er af sted, er det svært at gøre om. Så tingene skal bare klappe og fungere, så man får mest for pengene. Derfor har vi brugt T4C hver gang til vores firmarejser.”
Kaare Danielsen, direktør
”Det har været verdensklasse”
Når Jobindex inviterer sine 24 absolut største kunder, der samtidig er nogle af Danmarks største virksomheder, på kundetur til Paris, så skal ALT klappe. Alle vores deltagende kunder og Jobindex-holdet bag turen sad tilbage med oplevelsen af et super professionelt arrangement.
T4C udviser meget høj service og fleksibilitet, og er samtidig i stand til at sætte sig i kundens sted, så et absolut perfekt arrangement bliver skræddersyet til os og vores kunder. De justeringer der altid vil opstå på selve destinationen blev også løst, så ingen af vores kunder mærkede dette.
Med T4C som samarbejdspartner og privatchartret fly blev dette arrangement nøjagtig som vi havde ønsket og planlagt. T4C vil for os være det naturlige valg af samarbejdspartner til denne type af opgaver, der kræver høj service, og en meget stor fokus på detaljen i arrangementet. Her er nogle citater fra vores kunders evaluering:
”Fornemt — hele vejen igennem””Super arrangement””Det har været verdensklasse””Super godt arrangement. Styr på tingene. Stor opmærksomhed på at alle skulle have det godt”
Michael Højby Zehngraff, Administrationschef, Jobindex A/S
Vi brænder for at skabe uforglemmelige oplevelser for din virksomhed!
Kontakt os nu, og lad os byde ind på dit projekt!