Hvad giver det af resultater at have en rejsepartner med blik for detaljen – og hvordan skaber man også en god oplevelse anden gang, man er afsted? Kan firmarejse nr. 2 tilføre virksomheden lige så meget værdi som den første? Og hvad betyder det at vælge en rejsepartner med blik for detaljen? Hør Zealand Pharma fortælle.
En konferencerejse-pakke skal helst være attraktiv for så mange som muligt. T4C sammensatte en spændende rejsepakke for Arrow ECS, hvilket fik deltagerantallet op fra normalt 20-25 tilmeldte til hele 54 deltagere fra forskellige virksomheder.
T4C har været professionel rejsepartner på en lang række arrangementer hos GlobalConnect. Fra incentiverejser for enkelte afdelinger til store temarejser for alle virksomhedens ansatte og ægtefæller. Når oplevelsen skal være total, kræver det et vågent øje på alle facetter af rejsen.
Når budgetterne bliver nået, skal medarbejderne belønnes. Og så er det ikke ligegyldigt, hvordan arrangementet løber af stablen. Jobindex har fem år i træk søgt uden for de danske grænser for at belønne og forkæle deres medarbejdere lidt ekstra i forbindelse med julefrokosten. Men firmature af den størrelse sætter logistikken på en hård prøve
T4C tager kundernes ønsker seriøst. Så da Merrild Coffee Systems bad om en tur, der bød på både storby og natur, fik deltagerne nok at se til.
En skirejse for hele firmaet skal være sjov — også selvom man ikke er typen, der vover sig ud på de sneklædte pister. Med T4C har SEB Enskilda hvert år fået noget for enhver smag.
Hvert år i december måned tager virksomheden på en overraskelsestur i en weekend. Medarbejderne kender ikke destinationen eller aktiviteterne, som afsløres undervejs. Det handler i høj grad om medarbejdertrivsel og om at mødes på tværs af afdelinger og teambuilde.
”Det er et kæmpe ansvar at sende 50 medarbejdere af sted. Men jeg var ikke et øjeblik nervøs.” Sådan lyder konklusionen oven på Leaseplans samarbejde med T4C.
Unge og gamle, høje og smalle, jyder og sjællændere. I et firma med en bredspektret medarbejdersammensætning er det vigtigt at lægge et program, der tager hensyn til ethvert humør.
T4C har arrangeret årlige firmarejser for HORTEN siden 2008. Der er meget på spil, når virksomheden inviterer partnere, medarbejdere eller kunder på en rejse. Tid og penge er naturligvis væsentlige faktorer, men integritet og respekt for ønsker og værdier vejer også tungt. Disse ting arbejder T4C bevidst med.
Renault Danmark bruger incentiverejser til at give salgsorganisationen et boost af ny energi. T4C har arrangeret flere events og rejser sammen med Renault – senest en incentiverejse til Letland med 38 deltagere, som blandt andet var på en udfordrende 4-hjulstrækkertur i et gammelt militærterræn.
Colgate-Palmolive afholder hvert år en salgskonference for den danske del af virksomheden. Destinationen afhænger bl.a. det opnåede budget, men ønskerne er de samme: Det skal være et levende sted, let at komme til — og så skal det arrangeres i en fart.
Tilbagemeldingen har forhåbentlig været værd at vente på, for alt spillede max! Alle, både mine Aastra folk samt gæster, der var med, har været ovenud tilfredse. Super professionelt arrangement er bare en enkelt af de umiddelbare tilbagemeldinger.
Hvert år afholder Bayer Animal Health et kick-off-salgsmøde i udlandet. I år skulle rejsen gå til Ljubljana, og 3 forskellige arrangører kom med tilbud. Valget faldt på T4C. Blandt andet fordi de havde styr på alle detaljer og kunne levere til en god pris.