Ring på 70204644 eller send en mail på nicepepole@t4c.dk
Ring på 70204644 eller send din forespørgsel på nicepeople@t4c.dk
Vi lægger store vægt på, at kommer tilbage inden for samme dag, seneste inden for 24 timer.
Det af hæger helt og holdent af, hvor uddybende forespørgslen til firma rejsen er. Modtager vi forespørgslen på firma arrangementet over, så vil vi i alle tilfælde vender vi tilbage telefonisk med afklarende og uddybende spørgsmål, og afstemmer forventningerne, før vi går i gang med at udarbejde tilbud. Modtager vi henvendelsen over telefon, så klare vi det meste her.
Ja, vi vil helst besøge jeg i virksomheden og afholde det indledende møde. Det er en vigtig komponent i planlægningen, at vi haft mulighed for at besøge jer en eller flere gange. Det giver os en fornemmelse af jeres kultur, organisation og struktur.
Vi anbefaler minimum 3-6 måneder før afrejse – afhængigt af destination og gruppestørrelse.
Det hele foregår i tæt dialog med jer. Vi starter med et uforpligtende møde, hvor vi taler jeres ønsker og behov. Herefter udarbejder vi et skræddersyet oplæg og tilbud, som I kan tage stilling til. Der skal som regel foretages mindre justeringer og tilføjelser til oplægget, hvorefter et revideret oplæg fremsende. Når I er klar, står vi for alt den videre praktik, håndtering af logistikken, indkvartering, møde og konference faciliteter, program, virksomhedsbesøg, netværksprogrammer, restauranter m.m. – I skal læne jer tilbage og glæde jer til turen.
Vores tilbud er baseret på fast pris med option. Datoen vil fremgå af hver enkelt tilbud.
Nej, ikke nødvendigvis, men det sparer os for en arbejdsgang eller to, og vi rammer nærmere bulls eye første gang. Vores erfaring giver os hurtig en idé om hvilke løsninger der skal til for at indfri jeg forventninger til firma arrangementet, om det er en firmarejse, incentive eller en firmafest eller event.
Altid. Vi tager udgangspunkt I jeres behov til firmaarrangementet, og vi bygger alt op omkring jeres behov, målgruppe og budget.
Ja, det kan lade sig gøre – men jo tidligere I er ude des flere muligheder er der
Vi arbejder ikke ensidigt på udvalgte destinationer. Vi tager udgangspunkt i virksomheden og den specifikke opgave, ønsker og behov. Vi dykker ned i værktøjskassen, og kommer tilbage med et eller flere oplæg og tilbud, som vi mener matcher opgaven bedst. Vi betragter verden som vores arbejdsplads, og skræddersyr den enkelte firmarejse på kontoret i København.
Absolut. USA, Asien, Mellemøsten og Afrika er alle mulige MICE-destinationer.
Fly, tog, bus, konferencebus, privat transfer eller kombination – afhængigt af destination og bæredygtighedsprioriteter.
Ja – vi har stærke samarbejdspartnere både i Danmark og internationalt. Vi skræddersyr busløsninger, der matcher jeres behov for komfort, punktlighed og gruppestørrelse.
Ja – vi kan planlægge hele turen med tog, i Danmark og inde for Europa.
Ja – vi tilbyder flybilletter til store og små grupper, med udrejse fra én eller flere lufthavne i Danmark, Europa, USA og Asien.
Ja – vi koordinerer alle flyrejser, uanset afrejse by. Vi sørger for gruppebookinger, passende flytider og logisk ruteplanlægning, så alle ankommer rettidigt og uden stress.
Ja, når det lader sig gøre. Som udgangspunkt, så forsøger vi at seate gruppen samlet i videst mulig. Vi kan desværre ikke være mere konkrete, da et er op til det enkelte flyselskab, hvorvidt de tilbyder muligheden og hvornår i forløbet seatingen forespørges. Inden for gruppen har vi mulighed for at tage højden for deltageren der ønsker gang- eller vindueplads.
Ja – vi tilbyder at charter privat fly ind. Vi har stærke samarbejdspartnere i Danmark og internationalt.
Absolut. Vi planlægger shuttletrafik efter jeres program og deltagerflow – med tydelig skiltning, koordination og backup, så alle ved, hvor de skal hen, og hvornår. Kan udbygges med eksklusive transportløsninger med limousiner, executive minivans- eller helikopter.
Ja – vi tilbyder blandt andet transport af bagage fra lufthavnen direkte til hotellet, mellem byer og indkvarteringer, og distribution af bagagen direkte på værelset.
Ja, hele spektret – det afhænger af opgave der skal løses. Boutique-hoteller, konferencehoteller, resorts, slotte, mansion og chalet. Beliggenhed i storby, på stranden, på landet, ved en sø eller på en bjergtop med mulighed for ski in – ski out.
Ja, vi arrangerer gene en besøgsture.
Nej, som udgangspunkt afholder vi udgifterne i forbindelse besøgsturen da vi forventer at være i den del af beslutningsfasen, hvor der er tale om enten/eller.
Ja – vi sørger for booking af værelser til både gæster og eventpersonale, uanset om det er 10 eller 500 personer.
Ja – hvis eventen har et særligt koncept så matcher vi indkvarteringen. Det kan være teltindkvartering i Jordan eller glamping i Island, outdoor-camps i Abu Dhabi eller andre unikke settings. Vi sørger for komfort, sikkerhed og atmosfære.
Helt sikkert, vi kalder det ”room-drop”. Vi koordinerer alt fra velkomstkurve og lokale specialiteter til flasker med vand, snacks, vin eller branded merchandise, som kan stå klar ved ankomst.
Ja, vi hjemtager tilbud på forsikringer skræddersyet til jer og jeres firmaarrangement. Tilbuddet tager udgangspunkt i dage, geografi, antal deltagere på firma arrangementet, medarbejdere, kunder og leverandører til virksomheden, aktiviteter over dagene og klart definerede dækningsområder.
Det kan der ikke svares entydigt på. I første omgang så anbefaler vi, at I starter med at følge op på forsikringsforholdene i jeres virksomhed. Som oftest en arbejdsområder der ligger i økonomiafdelingen.
Ja, du får én kontaktperson, som holder styr på det hele.
Vi udvikler hjemmesider til jeres arrangement der udover beskrivelse o.a., også indeholder registreringssiden skræddersyet til netop jeres arrangement.
Ja, I har mulighed for selv at stå for registreringen. Vi skal blot godkende registreringsformen, så vi får alle relevante data i første omgang.
I forbindelse med registreringen har deltagerne mulighed for at registrere kostvaner, allergier og øvrige forholder relevante i forbindelse med planlægningen.
Ja, det er muligt at opdaterer sine registreringer senere i forløbet. Det kan være pasdata, hvis de er nødvendig i forbindelse med firmarejsen. Deltagelse i program, netværks program, restauranter, menuer, virksomhedsbesøg, foredrag m.m. så længe opdateringen ligger før deadline.
Vi planlægger hele programmet fra A til Z: fra ankomst og transport til møder, aktiviteter, middage og afrejse. Vi sikrer, at alle elementer spiller sammen – både praktisk, tidsmæssigt og økonomisk.
Vi fordeler og koordinerer alle nødvendige ressourcer – både menneskelige og tekniske. Det gælder hoteller, transport, mødefaciliteter, catering, moderator, teknikere og lokale samarbejdspartnere.
Vi opstiller et samlet budget fra starten og holder dig opdateret undervejs. Alle udgifter dokumenteres, og vi giver løbende økonomisk overblik, så du undgår overraskelser. Vi optimerer løbende ud fra jeres økonomiske rammer.
Ja – vi arbejder med aktiv projektledelse, som inkluderer statusopdateringer, fremdriftsrapporter og løbende anbefalinger. Det sikrer gennemsigtighed og rettidige beslutninger i forløbet.
Ja, hvis der er indgået aftale om dette på forhånd. Er det f.eks. aftalt som en ydelse værende en del af tilbuddet eller i forbindelse med indgåelse af aftalen.
Ja det kan I godt, men om det lader sig gøre, afhænger af projektlederens kalender.
Projektlederens tid kan være indregnet som en del af grundprisen i tilbuddet, alternativ fremgår som et separat tillæg. Hertil kommer så transport, kost og logi.
Vi er fysisk til stede, enten i form af projektlederen (on site manger) hjemmefra eller lokal projektleder (local on site manager). Vi sørger for, at alt forløber som planlagt. Vi kalder begrebet for on-site management. Vi tager os af alle detaljer, koordinerer med leverandører og håndterer ændringer i momentet, det kan være eksekvering af konkurrencer, håndtering af sponsorer m.m. – så du kan fokusere på dine deltagere og indholdet.
Vi behandler alle deltagerdata ansvarligt og i overensstemmelse med GDPR. Det gælder både håndtering af navnelister, flyinformation, allergier og feedback. Vi sikrer kryptering, adgangsbegrænsning og datasletning efter behov.
Hver deltager modtager adgang til T4C’s app, som beskriver firmaarrangementet i detaljer, herunder transport, indkvartering, dag-til-dag-program, forplejning, netværksaktiviteter, sociale indslag, teambuildingprogrammer og meget mere.
Nødvendige opdateringer og justeringer undervejs pushes direkte til deltagerne via appen, som opdateres i realtid.
Ja, konkurrencen opsættes i vores app og distribueres til deltagerne på definerede dage og tidspunkter.
Ja, vi kan tilbyde sponsorer synlighed på registreringssiden, hjemmesiden og i appen – eksempelvis via omtale og bannerannoncering.
Ja, vi kan indarbejde sponsorerne i et eller flere programmer i løbet af dagene. Det afhænger alene af budskabet, ambitionsniveauet og økonomien.
Ja, vi kan afholde udlæg efter nærmere aftale.
Ja, vi arbejder med et handling fee på 7,5–15 %, afhængig af servicens sammensætning, kompleksitet og øvrige forhold.
Ja, vi har erfaring med alt fra 10 til over 1.000 deltagere.
Ja, vi sikrer AV-teknik, livestreaming, tolkning og backup-løsninger.
Vi hjælper gerne med tryksager, bannere, navneskilte og andet visuelt udtryk.
Ja, vi tilbyder teambuildingaktiviteter.
Ja, vi tilbyder udvikling af skræddersyede teambuildingaktiviteter, tilpasset jeres behov.
Ja, vi tilbyder alle former for kulturelle aktiviteter, herunder koncerter og sportsarrangementer.
Ja, vi arrangerer alt fra helt traditionelle middage og gallamiddage til fester og klubaftener – som en del af firmarejsen eller et firmaarrangement.
Ja, vi arrangerer gerne jeres næste firmafest eller corporate event.
Ja, vi kan arrangere produktpræsentationer og har gennem årene leveret flere – blandt andet på en gletsjer i Schweiz og en ø i det fynske øhav.
Ja, vi kan stille fotograf, videograf og droneoperatør til rådighed – enten til hele turen eller enkelte dele af firmaarrangementet.
Ja, vi kan udarbejde en survey med relevante spørgsmål, som tager udgangspunkt i firmaarrangementet som helhed og specifikke delelementer. Vi sender spørgeskemaer digitalt og samler både statistik og citater.
Ja, vi sender en opsamling med anbefalinger til næste gang.
Vi mødes og evaluerer resultaterne, eventuelt med udgangspunkt i surveyen. Vi udarbejder en slutafregning med opdateringer og justeringer indarbejdet, og umiddelbart derefter foretager vi opfølgning på budgettet for at sikre, at projektet ligger inden for de aftalte rammer.
Vi arbejder efter B2B-pakkerejseregler og tilpasser vilkår efter kundetype.
Ja, vi er tilknyttet Rejsegarantifonden.
Vi har tegnet en udvidet ansvarsforsikring hos Gouda. Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at sende os en mail på nicepeople@t4c.dk eller ringe på 70 20 46 44.