Citröen: Vi forventer høj kvalitet

Christian Haugaard er CEO i Citroën Danmark. I 2019 tog hele virksomheden 3 dage samlet på en rejse til Marbella for at styrke fællesskabet og indbyrdes loyalitet. Men det er ikke første gang, de var afsted med T4C:

  1. Hvordan vil du karakterisere dit samarbejde med T4C?
    Vores samarbejde med T4C er rigtig godt. De har en professionel og grundig tilgang til opgaven, og vi ved, at vi kan forvente samme høje kvalitet, hver gang vi handler hos dem. Vi anser dem derfor som pålidelige, og det skaber en tryghed hos os.
  2. Hvad har I som virksomhed fået ud af at arbejde med en professionel rejsepartner som T4C?
    Fordi T4C har styr på alle detaljer i afviklingen og samtidig er gode til at løse udfordringer ad hoc, så føler vi os sikre på, at vi kan læne os tilbage. Vi har en sikkerhed for kvalitet både før, efter, men også når, vi er afsted.
  3. Hvad betyder det for Citroën at samle alle forhandlere og tage på fælles tur ud af landet?
    At rejse ud hele virksomheden i samlet trop giver en fælles tro på fremtiden. Vi styrker relationer på kryds og tværs og opnår en forstærket følelse af fællesskab. Desuden oplever vi, at vores fælles rejser giver gevinst i form af øget loyalitet mellem medarbejdere og virksomheden.