Mads og Christian Hoyer har specialdesignet erhvervsrejser for landets større virksomheder i mere end 20 år. Begge kender markedet og rejsebranchen ud og ind. De har rejst hele verden rundt mange gange, holdt events på toppen af bjergtinder, boet med advokater i New York, haft kunder med i flysimulatorer i Stuttgart – og til produktlancering på danske Vejrø. Begge ved præcist, hvad virksomheder får ud af at vælge en rejsepartner frem for et bookingbureau.
- "En rejse skal kunne mere end blot at være transport fra A til B og udelukkende fungere som udskiftning af de kendte fysiske rammer," siger Mads Hoyer – en af de to indehavere af det danske erhvervsrejsebureau Travel4Companies. "For os gælder det om at skabe firmarejser, der ligger i direkte forlængelse af virksomhedens DNA, og som i sidste ende skaber merværdi for virksomheden og for deltagerne. Rejsen skal først og fremmest være en helstøbt oplevelse fra start til slut, der giver inspiration og fællesskabsfølelse i gruppen – og så skal den, for alt i verden, glide let uden logistikproblemer!"
Hav en arrangør med på hele rejsen
"Det er selvsagt en katastrofe, hvis logistikken ikke kører fejlfrit på en vigtig rejse for virksomhedens kunder eller ansatte, og derfor prioriterer vi også at være med på hele turen, så vi altid er til stede for at tage hånd om udfordringer," supplerer Christian Hoyer, broder og partner til Mads. "Og der er altid flere dilemmaer og også uforudsete problemstillinger at forholde sig til, end man forestiller sig. Fx hvad gør du, hvis dine gæster pludselig har mere bagage med, end der kan være i bussen? Eller hvis flyet hjem fra Milano er aflyst søndag aften, så dine ansatte ikke kan komme på arbejde mandag morgen til stor skuffelse for ventende kunder? Det lyder basalt, men du vil ikke ønske at stå med sådanne ting alene og deres praktiske problemer. Her skal du have professionelle folk til at løse op på, mens du tager dig af gæsterne."
Kend destinationen og planlæg fede aktiviteter
"Der er også den udfordring, at mange destinationer og hoteller tager sig glimrende attraktive ud i magasiner og på skærmen. Men når du kommer frem, er virkeligheden ofte en anden, og så er det for sent at fortryde. Vi bruger lang tid på at udvælge de rigtige destinationer og hoteller, og mange gange besøger vi dem for kunden, så vi sikrer, at kvaliteten er i top," siger Christian og fortsætter: "Og når du kender destinationen ud og ind, ved du også, hvor gæsterne får de bedste oplevelser i området. Det er netop med de skræddersyede aktiviteter og i programlægningen, at de gode rejser skiller sig ud fra de middelmådige. Når virksomheder henvender sig til os, er vi det som vores fornemste opgave at udfordre idéerne, rejsebureauet og at komme med kreative indspark til aktiviteterne – altså skabe happenings – der giver rejsen en ekstra dimension, uanset om rejsen går til Herning, Harzen eller Havana."
Travel 4 Companies – 25 Years Trusted Partner